Bohaterowie Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
Doctor Strange spoilers.jpg
Uwaga!
Ta strona zawiera główne spoilery. Jeśli nie chcesz znać ważnych informacji na temat fabuły/elementów związanych z postacią, nie powinieneś czytać tego artykułu poza tym ostrzeżeniem: Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki, jakie te fakty mogą mieć na użytkownika chcącego jednak przeczytać ten artykuł.

Miażdżyć! Ja miażdżyć cię!

—Hulk do Thora.

Od lat traktuję Hulka jak jakąś chorobę... coś, czego można się pozbyć. Ale potem zacząłem patrzeć na niego jak na lekarstwo. Osiemnaście miesięcy w laboratorium gamma, połączyłenie mózgu i salcesonu. No i spójrz na mnie. Wszystko co najlepsze z obu światów.

—Bruce'a na temat uczynienia jego i Hulka jednym.

Hulk (jego prawdziwe imię to David Bruce Banner) jest postacią w Sadze Nieskończoności, w Marvel Cinematic Universe.

Jest tytułowym głównym bohaterem Incredible Hulk, jednym z tytułowych bohaterów serii Avengers, jednym z dwóch tritagonistów (obok Walkirii) w Thor: Ragnarok i postacią epizodyczną w Iron Man 3, Kapitan Marvel oraz Shang-Chi i Legenda dziesięciu pierścieni.

Początkowo w jego rolę wcielił się Edward Norton w filmie Incredible Hulk, a później w jego rolę wcielił się Mark Ruffalo.

Advertisement