Bohaterowie Wiki
Advertisement

Nie wiem, co ja w ogóle widziałem w tym człowieku. Kiedy odszedł, stałam się kobietą, której przeznaczeniem było być... bohaterką!

—Harley Quinn.

Ruda! Nie widziałem cię od wieków! Jesteś tu, żeby pokonać tych łobuzów?

—Harley do Trującego Bluszczu.

Harleen Quinzel (znana lepiej jako Harley Quinn) jest pochodzącą z alternatywnej rzeczywistości wersją antagonistki Harley Quinn w grach z serii Injustice. Jest wspierającą antybohaterką w Injustice: Gods Among Us i Injustice 2 oraz trytagonistką filmu Injustice. Jest byłą przestępczynią, która zrezygnowała z bycia złą, ponieważ straciła swój obiekt niemoralnego wpływu.

Głosu użyczyła jej Tara Strong, która grała również wersję Harley Quinn z gier z serii Batman: Arkham.

Biografia[]

Injustice: Gods Among Us[]

Podobnie jak oryginalna Harley, była dawniej psychiatrą, która stała się szaloną kryminalistką szaleńcem umawiającą się z Jokerem i pomagającą mu. Ale po tym, jak Joker został zabity przez Supermana, gdy ten pierwszy zmanipulował go do zabicia Lois, co wywołało wybuch nuklearny, który zniszczył całe Metropolis, a Superman utworzył Reżim, Batman pozornie ją zreformował. Była teraz członkinią Rebelii, która wykorzystuje dawny gang Jokera, aby wywołać chaos i nieporządek, by pomóc Batmanowi w jego walce z Supermanem i pomścić Jokera, Green Arrowa i wielu innych, którzy zginęli z ręki Supermana.

Pięć lat po zniszczeniu Metropolis Harley wpadła na Jokera z oryginalnego wszechświata. Początkowo nie akceptowała faktu, że był Jokerem z innej rzeczywistości i myślała, że ​​jest zwykłym oszustem. Po walce wiedziała jednak, że ​​to on, i tymczasowo sprzymierzyła się z nim, chociaż nadal pracowała w Rebelii Batmana. Ale wkrótce po tym, jak nie udało jej się zdobyć zbroi Lexa Luthora dla Jokera, ten próbował ją zabić, lecz Luthor uratował ją i powiedział jej, że wyrosła z niego po tym, jak oparła się pokusie zamordowania go.

Po upadku Reżimu, na muszce, eskortowała Jokera przez wymiarowy portal, który prowadził z powrotem do pierwotnego wszechświata i pomogła Batmanowi oraz tymczasowemu rządowi przywrócić porządek na Ziemi.

Injustice 2[]

Harley towarzyszyła Batmanowi, aby odwiedzić Supermana w jego więzieniu. Następnie Batman wyjaśnił, że ​​jest zdeterminowany, aby naprawić szkody wyrządzone przez Supermana. Harley zgodziła się mu pomóc. Później, w jaskini Green Arrowa, Harley wykonała telefon, aby życzyć swojej córce Lucy wszystkiego najlepszego. Rozmowa została jednak przerwana, gdy Amanda Waller i jej eskadra wpadli, by ją aresztować. Harley uciekła na swoim motocyklu i zadzwoniła do Batmana, informując go o zaistniałej sytuacji. Lecz znowu rozmowa się urwała, gdy motocykl Harley został zabrany przez Deadshota. Później obudziła się w Pentagonie, gdzie Waller przywitała ją w Legionie Samobójców. Harley stwierdziła, że Batman przyjdzie po nią, lecz Waller wątpiła w to, wierząc, że dobrze zatarła swoje ślady. Nagle pojawił się Batman, a Harley była zaskoczony, gdy od razu zabił Waller i jej zastępcę, Ricka Flaga.

Harley otrzymała pracę od Bruce'a Wayne'a, pomagając w obsłudze Brother Eye, ogromnego systemu monitorowania satelitarnego. Harley, Green Arrow i Black Canary, z którymi wydaje się być bardzo blisko, zostali przydzieleni do ucieczki na Slaughter Swamp, gdzie Społeczeństwo produkowało najnowszą toksynę Stracha na Wróble. Podczas tej akcji Harley została natychmiast zatruta, dzięki uprzejmości dr Crane'a, i udaje jej się przeciwstawić halucynacyjnej odmianie Jokera. Z powodu nieporozumienia Harley skończyła walkę ze Swamp-Thingiem i udaje jej się przekonać go do pomocy przeciwko społeczeństwu. Gdy dowiedzieli się, że Społeczeństwo jest w Gorrilla City, Harley i inni udali się, aby ich powstrzymać i dowiedzieć się więcej o Brainiacu.

Próbując powstrzymać Brainiaca, Batman zlecił Kobiecie-Kot, Cyborgowi i Harley, aby zrestartowali Brother Eye, by mogli przywrócić komunikację. Jednak Harley została następnie powalona feromonami Trującego Bluszczu, zmuszając ją do walki z bohaterem wybranym przez gracza. Potem przez jakiś czas Harley nie jest widziana. Po tym, jak Wonder Woman pokonała Cheetah, Supergirl została przywitana przez Harley i próbowała powstrzymać Dianę przed zabiciem Barbary, zgodnie z rozkazem Batmana. Wonder Woman przesłuchiwała ją, kwestionując ilość krwi na rękach Harley. Obie psotacie dość krótko ze sobą walczyły i skończyło się z Harley przebitą ostrzem. To ten akt przemocy ostatecznie otworzył oczy Kary na okropności dokonane przez Supermana, Wonder Woman, Nightwinga, Cyborga i Czarnego Adama.

Po pokonaniu Wonder Woman Supergirl zabrała Harley do szpitala. Po tym Harley nie jest już widziana, lecz później okazuje się, że przeżyła.

Advertisement