Do szablonu +18.png
Uwaga!
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla młodszych widzów takie jak: wulgarny język, brutalne obrazki lub podteksty seksualne. Jeżeli masz co najmniej 18 lat, lub mocniejsza treść nie robi na tobie wrażenia, możesz bez problemu przeglądać tą stronę. W przeciwnym wypadku, powinieneś ją zamknąć.

Wspaniale... Udało ci się napełnić Naczynie Władcy. Zaprawdę, godnie zastąpisz pana. Moja cierpliwość została nagrodzona... Zaklinam cię. Zajmij miejsce lorda Gwyna i przejmij ogień świata. Mamy tylko ciebie.

—Gwynevere


Gwynevere, Księżniczka Blasku Słonecznego jest jedną z postaci w grze Dark Souls.

Tło

Gwynevere była drugim dzieckiem i jedyną znaną córką byłego Lorda Blasku Słonecznego, Gwyna. Była przez wszystkich wielbiona jako bogini płodności i hojności. Księżniczka słońca, wraz z innymi bogami, którzy rezydowali w królestwie Gwyna, ostatecznie opuściła Anor Londo, została żoną Flanna, boga ognia i wychowała z nim kilkoro dzieci.

Cuda Gwynevere: kojące światło słońca i szczodre światło słońca, zostały przyznane jej dziewicom i były używane do "pomocy wielu wojownikom".

Gwynevere, która wita Wybranego Nieumarłego, gdy dociera do Anor Londo, jest w rzeczywistości iluzją stworzoną przez jej własnego, młodszego brata, Gwyndolina, w celu ostatecznej manipulacji bohaterem, aby zjednoczył Pierwszy Płomień.

Biografia

Podczas pierwszego spotkania Gwynevere przekazuje graczowi Naczynie Władcy, które umożliwia mu teleportację między rozpalonymi już wcześniej ogniskami. Może ona także przyjąć gracza do swojego przymierza – Straży Księżniczki.

Zabicie Gwynevere, do którego wystarczy jedno uderzenie dowolną bronią, ujawni, że jest ona tak naprawdę iluzją stworzoną przez Gwyndolina. Czarodziej następnie usuwa całą resztę swojego zaklęcia, powodując całkowite zniknięcie słońca w Anor Londo. Ponadto każdy gracz w postaci ludzkiej, który popełnił powyższy uczynek, staje się bardziej podatny na inwazje ze strony Mieczy Mrocznego Księżyca. Wszystkie zgony gracza w Anor Londo zaczną przenosić go do konkretnego ogniska, niezależnie od tego przy którym odpoczywał. Dodatkowo, wszyscy normalni wrogowie znikną, oprócz strażników Obrazu, kilku Srebrnych Rycerzy i dwójki nowych przeciwników.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.