Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

NIENAWIDZĘ CIĘ, CHRIS!!

—Gwen, gdy spada do wodospadu ze Scottem.

Gwen, nazywana też Samotniczką, jest główną bohaterką serii Totalnej Porażki, służąc jako jedna z dwóch głównych bohaterek Wyspy Totalnej Porażki, pomniejsza postać w Planie Totalnej Porażki, drugoplanowa bohaterka Totalnej Porażki w Trasie i jedna z deuteragonistów w Totalnej Porażce - Plejadzie Gwiazd.

Gwen wróciła jako uczestniczka w Totalnej Porażce - Plejadzie Gwiazd w 2013 roku i została umieszczona w nikczemnej drużynie zwanej Nikczemnymi Sępami, ale było to kontrowersyjne posunięcie, ponieważ mimo tego, że nie jest złoczyńcą, została celowo umieszczona tam przez gospodarza programu, Chrisa McLeana, żeby zamieszać.

Osobowość

Gwen jest gotką, która interesuje się sztuką i astronomią. Jest inteligentna, niezależna, miła i zrównoważona, twierdzi, że jej największą zaletą jest niezdolność do ekscytowania się drobiazgami. Jej postawa na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo surowa i sarkastyczna, ale nie jest osobą zgorzkniałą. Raczej jest ostrożna, kogo wpuszcza do swojego życia. Pod jej twardą powierzchownością kryje się dobre serce, które w miarę postępów serialu uczy się ufać innym. Dystansowanie się Gwen obniża się z każdym sezonem. Pomimo niechęci do wszystkiego, co lubią „owce”, w rzeczywistości pragnie być lubiana przez publiczność. Jak ujawniono w Próbie potrójnie uzbrojonego trójboju, dystansuje się od innych, ponieważ wierzy, że nie jest tam, gdzie jej miejsce. Nie boi się stać na swoim miejscu, jeśli jej reputacja ucierpi. Gwen cierpi również na klaustrofobię, co widać w Czynniku fobii, Wyspie skarbów doktora McLeana i Będziecie poszukiwać Zeeka. Mocno wierzy w karmę, a także jest wielką fanką horrorów, których klisze czasami dyktują jej sposób radzenia sobie w wyzwaniach.

Ciekawostki

  • Gwen jest częścią „Wielkiej szóstki”, sześciu najbardziej znanych postaci w całej serii. Pozostali to Heather, Duncan, Owen, Courtney i Lindsay.
  • Strój i kolor włosów Gwen są oparte na wyglądzie Tibby z filmu The Sisterhood of the Traveling Pants.
  • Według Cartoon Network, Duncan i Gwen to najpopularniejsza para w serii Totalnej Porażki.
  • Gwen pojawiła się w sumie w 71 odcinkach.
Advertisement