Bohaterowie Wiki
Advertisement

Gruby - jest popularną klasą w serii Team Fortress i jest przedstawiany jako potężny brutal człowieka pochodzącego z Rosji i byłego ZSRR - skłonnego do noszenia potężnej broni, takiej jak Mini-Gun, jest chodzącym niszczycielem, a kiedy współpracuje z Medykiem, może być zmorą wielu.

Gość od ciężkiego sprzętu znany jest z obrażania przeciwników i nie obchodzi go, kto stanie mu na drodze - czy to mężczyźni, niemowlęta, czy „maleńkie niemowlęta” - najprawdopodobniej popadną w powolne, ale niszczące ataki.

Gruby jest najbardziej charakterystycznym i komicznym wśród postaci wszechświata Team Fortress. Jest nawet powtarzającą się gwiazdą GMod. Ma też miłość do swojego ciężkiego karabinu maszynowego, który nazwał „Sasha”. Bardziej prawdopodobne jest, że Gruby widzi swoją wybraną broń jako swoją dumę i radość może być jakimś rodzajem choroby psychicznej.

Podobnie jak wszystkie postacie Team Fortress, może być dobry i / lub zły w zależności od tego, w jakiej drużynie się znajdujesz.

Głosu podłożył mu Gary Schwartz, który również podłożył głos pod Demomana i Monoculusa w tej samej grze.

Historia

Heavy był powracającą postacią w serii komiksów TF2, ogólnie przedstawianych jako duży, twardy człowiek o dobrym sercu. Jednak jego największe pojawienie się było w Team Fortress 2 #3 p.t "A cold day in hell", który rozwinął jego historię, ujawniając, że Gruby podjął pracę najemnika, aby wesprzeć rodzinę po ucieczce z syberyjskiego gułagu w 1941 roku.

Gruby jest również bardzo blisko swojej rodziny, odwiedzając ich raz w miesiącu i chroniąc swoją matkę i trzy młodsze siostry przed rosyjskimi żołnierzami. Obecnie w komiksie, Gruby, jego matka i trzy siostry podróżują po świecie w poszukiwaniu Snajpera, Medyka i Inżyniera.

Otrzymując rozkazy od panny Pauling, Gruby połączyła siły ze Skautem, gdy udali się do Ayers Rock, aby zbadać sprawę. Wkrótce dowiedzieli się, że jest to ukryta, ale teraz opuszczona Kopalnia Złota Australium. Nagle obaj spotkali Saxtona Hale'a i Maggie, którzy również szukali zaginionego Australium. Ostatecznie obaj połączyli siły, by zatrzymać Graya Manna.

Linki zewnętrzne

Advertisement