Bohaterowie Wiki
Advertisement
Uwaga!
Ten bohater jest Prawie Czystym Dobrem. Oznacza to, że mimo tego, iż jest to bardzo szlachetna i dobra postać, to jednak z różnych powodów nie jest na tyle szlachetna, by uznać ją za pełnoprawne Czyste Dobro. Może się nie kwalifikować dlatego, że, pomimo heroicznych czynów i dobrego charakteru, ma pojedynczą negatywną cechę lub dokonał co najmniej jednego złego czynu, ewentualnie, nie spełnia wystarczających warunków jako Czyste Dobro w porównaniu z innymi całkowicie pozytywnymi bohaterami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli na skutek nowych wydarzeń lub dokonanych czynów w fabule, bohater może stać się pełnoprawnym Czystym Dobrem.

Gordon Freeman - jest głównym bohaterem serii gier FPS, stworzonej przez Valve w 1998 roku nazwanej Half-Life.

Opis[]

Gordon Freeman jest amerykańskim absolwentem MIT, z doktoratem z fizyki teoretycznej, który nieustannie ma za zadanie obronę rasy ludzkiej przed międzywymiarowym złem. Gordon przeważnie widziany jest z okularami, w kombinezonie, który chroni przed pociskami, materiałami wybuchowymi i aktywnością radiową, a także jego łomem. Gordon jest cichym bohaterem.

Advertisement