Bohaterowie Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
Uwaga!
Ten bohater jest Prawie Czystym Dobrem. Oznacza to, że mimo tego, iż jest to bardzo szlachetna i dobra postać, to jednak z różnych powodów nie jest na tyle szlachetna, by uznać ją za pełnoprawne Czyste Dobro. Może się nie kwalifikować dlatego, że, pomimo heroicznych czynów i dobrego charakteru, ma pojedynczą negatywną cechę lub dokonał co najmniej jednego złego czynu, ewentualnie, nie spełnia wystarczających warunków jako Czyste Dobro w porównaniu z innymi całkowicie pozytywnymi bohaterami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli na skutek nowych wydarzeń lub dokonanych czynów w fabule, bohater może stać się pełnoprawnym Czystym Dobrem.

Nie widzę, nie sądzę, żebym ratował świat. Fakt jest taki, że zwykle próbuję rzucić wyzwanie najsilniejszym wojownikom, jakich mogę znaleźć. Tak też odbył się ten turniej. Ale nie mogę znieść myśli, że niewinne życia zostaną wymazane tylko dlatego, że chcę walczyć z najlepszymi. Więc zrobię dla nich wszystko, co w mojej mocy.

—Goku do Androida 17 w dubbingu Dragon Ball Super.

Posłuchajcie, nigdy nie jest za późno.

—Goku rozmawiający ze swoimi przyjaciółmi o ratowaniu Ziemi.

Nie jestem pewien co do Ziemi, ale mogę cię uratować.

—Goku obiecujący ocalić Gohana, jeśli nie może uratować Ziemi.

Son Goku, a jego imię rodowe to Kakarot, jest głównym bohaterem serii Dragon Ball.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła mu Masako Nozawa, a w wersji angielskiej Kirby Morrow i Sean Schemmel.

Advertisement