Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Gimmy Adai jest jedną z postaci w anime Tengen Toppa Gurren Lagann. Jest młodym chłopcem z wioski Adai i bratem bliźniakiem Darry Adai. Często opiekuje się nimi Rossiu Adai. Po wygnaniu bliźniaków z wioski Adai, Rossiu zdecydował się pójść z nimi, a trio dołączyło do Brygadyy Dai-Gurren w walce ze Zwierzoludźmi.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła mu Takako Honda, a w wersji angielskiej Brianne Siddall.

Charakterystyka

Wygląd

Podczas 1 części, pomarańczowe włosy Gimmy opadały prosto na jego twarz, otaczając ją lokami między oczami. Miał na sobie brązowy płaszcz w stylu peleryny, pod którym nosił czarny podkoszulek i niebieskie szorty z brązowymi butami. W 2 części jego włosy były dość mocno podkręcone, a jedyną pozostałością po starej fryzurze był lok między oczami. Nosił standardowy mundur Eskadry Grapearl przez całą 2 część, z wyjątkiem ślubu Simona.

Osobowość

Gimmy jest bardziej impulsywny i towarzyski z dwójki rodzeństwa. W 1 części trudno byłoby dostrzec Gimmy'ego inaczej niż jako osobę radosną. Staje się bardziej dojrzały w części 2, uważany za wystarczająco dojrzałego, aby pilotować swój własny Grapearl. Walcząc z Ashtangą i Death Groove Machine Anti-Spiral, Gimmy okazywał znacznie więcej emocji, ponieważ był zrozpaczony stratami swoich przyjaciół z Brygady Dai-Gurren, zwłaszcza Jorguna i Balinbowa.

Gimmy również został uderzony strachem, gdy Super Galaktyczny Dai-Gurren został uwięziony w wodach ultra gęstej przestrzeni i chciał dołączyć do Kittana i Yoko w walce z masowo produkowaną Ashtangą, mimo że nie mógł tego zrobić z powodu strachu.

Gimmy naiwnie wierzył, że Simon może przywrócić z martwych każdą zmarłą osobę dzięki swojej kolosalnej Spiralnej Mocy i zastanawiał się, dlaczego Simon tego nie zrobił, zamiast zaakceptować straty, które wszyscy ponieśli. Po krótkich wyjaśnieniach od Yoko i pewnych wyjaśnieniach dotyczących strony Simona, Gimmy zrozumiał i został uznany za godnego odziedziczenia Laganna przez Simona.

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi od migi (右) oznaczającego prawo (jak w „prawej stronie”).
Advertisement