Bohaterowie Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!

Większość życia spędziłam otoczona przez wrogów. Będę wdzięczna za śmierć wśród moich przyjaciół.

—Gamora do Strażników.

Przez cały czas, kiedy znałem Thanosa, miał tylko jeden cel: przywrócić równowagę we wszechświecie poprzez zniszczenie połowy całego życia. Zabijał populacje, planeta po planecie, masakra po masakrze. Jeśli zdobędzie wszystkie sześć Kamieni Nieskończoności, będzie mógł to zrobić jednym pstryknięciem palców, tak po prostu.

—Gamora do Thora.

Gamora jest postacią w Sadze Infinite, w Marvel Cinematic Universe. Jest deuteragonistką Strażników Galaktyki, trytagonistką Strażników Galaktyki Vol. 2 i jednym z deuteragonistów w Avengers: Wojna bez granic. Jej aternatywna wersja jej z 2014 roku służy jako jedna z głównych postaci w Avengers: Koniec gry i powróci w pewnym stopniu zarówno w The Guardians of the Galaxy Holiday Special, jak i w Strażnikach Galaktyki Vol. 3.

Jest adoptowaną córką Thanosa, przybraną siostrą Nebuli i członkinią Czarnego Zakonu.

W jej rolę wcieliła się Zoe Saldana.

Biografia[]

Ciekawostki[]

Advertisement