Bohaterowie Wiki
Advertisement
Marioptds.png
Uwaga!

Tak wyjątkowej dziewczyny nie spotyka się za każdej dynastii.

—Cesarz Chin o Mulan.

Fa Mulan (w remake'u Hua Mulan) jest tytułową bohaterką serii filmów animowanych oraz aktorskiego remake'u z 2020 roku. Jest to chińska wojowniczką która w przebraniu mężczyzny wstąpiła do chińskiej armi cesarskiej by zastąpić swojego ojca.

Charakterystyka

Wygląd

Mulan jest 16-letnią chłopczycą chińskiego pochodzenia. Ma ona piękne ciemnobrązowe oczy i długie, czarne włosy, ale później zmienia ich długość. Na początku filmu, jej włosy sięgały do talii. Później, kiedy dołącza do wojska, ​​obcina włosy, i wiąże je w kok. Stanowi to skuteczny kamuflaż jej płci. W drugiej częsci jej włosy urosły, co prawda nie są pierwotnej długości, jednak znacznie dłuższe niż w pierwszej części.  

Podczas dwóch filmach, Mulan nosił wachlarz strojów, z pięknymi, sukienki chińskich do jej żołnierza wstać, choć jej najbardziej znaczące projekty pochodzą z oryginalnego filmu, w którym jej promocyjne sukienka pochodzi, który jest prosty strój, który składał się z kremowej sukience albo zielono-żółte, z niebieskiego na koszulce, który ma zielone rękawy, i czerwoną opaską wokół jej talii. Ona także strój sportowy kung-fu stylizowany Solider za, jak również jej różowy strój i swat za ojca jej pancerz.

Mulan ma nie nosić żadnych makijaż lub coś do "upiększyć" jej i nie zawsze używać jej piękno do korzyści. Większość z nich nie może nawet dbanie o wygląd w ten sposób (choć jej charakter jest piękny). Ona często mówi się, że miał jej podobasz Shang dla jego siły i kochać go za jego osobowość i rodzaj miał rozpad. Należy zauważyć, że Li Shang również nigdy nie komentuje każdej części Mulan wygląda, ma ten moment z "kroków dziewczyna do światła i anioły śpiewają". Ponadto, należy zauważyć, że w rzeczywistości nie mówią, że motyw sobą bezpośrednio do drugiej.

Osobowość

W przeciwieństwie od innych ról kobiecych Mulan jest typową chłopczycą. Jest odważna i lojalna wobec rodziny o czym świadczy fakt, że poszła do wojska po to aby chronić swojego ojca przed śmiercią. Jest też oddana krajowi co czyni z niej patriotkę.

Momentami jest jednak szczera, niezależna i dość niezdarna o czym świadczy fakt spotkanie że swatką zakończyło się fiaskiem. Świadczy o tym, że nie jest typową chińską dziewczyną. Uważa również, że nie nadaje się na pannę młodą mimo, że do tego dorosła.

Advertisement