Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Nie lubię niespodzianek.

—Duncan.

Duncan jest bohaterem i antybohaterem w serii Totalna Porażka. Jest przestępczym punkiem, obecnie zwolnionym warunkowo z Juvie. Był drugorzędnym antagonistą/antyzłoczyńcą, zanim się nawrócił i stał się deuteragonistą na Wyspie Totalnej Porażki, głównym bohaterem Planu Totalnej Porażki, antybohaterem/wspierającym antagonistą w Totalnej Porażce w Trasie i głównym bohaterem Totalnej Porażki - Plejady Gwiazd. Pomimo tego, że jest ogólnie dobrym człowiekiem w środku, Duncan przejawiał wiele złych tendencji w surowym traktowaniu otaczających go osób podczas zawodów.

Często gnębi, kpi, oszukuje, manipuluje i traktuje brutalnie wielu innych zawodników, zwłaszcza Harolda, i jest podobno certyfikowanym piromanem. W Wyspie Totalnej Porażki był w drużynie Zabójczych Okoni, w Planie Totalnej Porażki był członkiem Krzyczących Żarów, a w Totalnej Porażce w Trasie zrezygnował, zanim drużyny zostały stworzone, ale był w "Drużyna Chrisa jest Naprawdę Naprawdę Naprawdę Naprawdę Naprawdę Gorąca" po powrocie w odcinku "Gdy widzę Londyn to...". Był jednym z dwóch możliwych zwycięzców Planu Totalnej Porażki i jest najwyższym zawodnikiem w klasyfikacji generalnej w ciągu trzech sezonów, jego nieobecność w pierwszej połowie sezonu 3 nie z na stojąco. Duncan miał długotrwały romantyczny związek z Courtney, który całkowicie rozpadł się z powodu ich wzajemnej toksyczności i stało się to wrogą rywalizacją w Totalnej Porażce w Trasie.

Osobowość

Duncan to chodząca definicja "bad boya", podstępnego, młodocianego cool przestępcy, który pochodzi z długiej linii policjantów i policjantek: jego tata, mama, wujek, ciocia, babcia i kuzyni to policjanci. Zna wiele taktyk z czasów spędzonych w aresztach dla nieletnich. Potrafi wyrzeźbić czaszkę w pniu drzewa i podnieść duże ciężary (takie jak Owen, który jest ponad trzy razy większy od niego). Ma ponurą, wstrętną, sarkastyczną i zalotną osobowość, flirtuje z Heather pomimo jego widocznej niechęci do niej i kpi z Courtney, gdy tylko się do niego zbliża. Również nazywają tą drugą „Księżniczką”, aby ją drażnić. Duncan uwielbia łamać zasady, aby lepiej sobie z czymś poradzić, ale czasami konsekwencje są gorsze niż zamierzał. Duncan uwielbia także naśmiewać się z innych zawodników i robić im kilka psikusów, a Harold jest jego główną ofiarą (później zintensyfikował to z powodu pewnego ruchu Harolda wykonanego na Wyspie Totalnej Porażki). Uważa się za „prostego w kontaktach ludźmi”, rzadko udając kogoś kim nie jest. W rezultacie wykazano, że albo dogaduje się z innymi konkurentami, albo tworzy zaciekłych wrogów, chociaż to pierwsze zdarza się częściej niż to drugie.

Pomimo swojej złośliwej postawy i charakteru Duncan jest w rzeczywistości dobrym człowiekiem w głębi serca, chociaż nigdy nikomu się do tego wprost nie przyzna. Momenty, w których można go zobaczyć w ten sposób, obejmują znalezienie nowego królika dla swojego przyjaciela DJ-a po tym, jak Geoff stracił pierwszego, wyrzeźbienie inicjałów jego i Courtney na drewnie oraz obronę Lindsay po tym, jak została zdradzona przez Heather. Czas spędzony z Haroldem sprawił, że ​​rozważa zakończenie z nim waśni po tak długim czasie, choć to nie przyniosło rezultatu. Aby wyrazić swoje uczucia do dziewczyny, którą lubi, Duncan używa noża, aby wyrzeźbić jej imię lub twarz lub chronić ją podczas wyzwań. W Totalnej Porażce - Plejadzie Gwiazd bycie w Bohaterskich Chomikach zaczyna uwydatniać jego milszą stronę (co go wkurza, ponieważ rujnuje jego wizerunek „bad boya”), ale wkrótce „udowadnia”, że jest znowu tym złym, wysadzając w powietrze "Chatę" Chrisa.

Ciekawostki

  • Założono, że Duncan będzie głównym antagonistą Planu Totalnej Porażki, chociaż później okazało się to fałszywe, kiedy ujawniono prawdziwego głównego złoczyńcę.

Linki zewnętrzne

Advertisement