Bohaterowie Wiki
Advertisement
Uwaga!
Ten bohater jest Prawie Czystym Dobrem. Oznacza to, że mimo tego, iż jest to bardzo szlachetna i dobra postać, to jednak z różnych powodów nie jest na tyle szlachetna, by uznać ją za pełnoprawne Czyste Dobro. Może się nie kwalifikować dlatego, że, pomimo heroicznych czynów i dobrego charakteru, ma pojedynczą negatywną cechę lub dokonał co najmniej jednego złego czynu, ewentualnie, nie spełnia wystarczających warunków jako Czyste Dobro w porównaniu z innymi całkowicie pozytywnymi bohaterami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli na skutek nowych wydarzeń lub dokonanych czynów w fabule, bohater może stać się pełnoprawnym Czystym Dobrem.

Dhalsim jest jedną z głównych postaci w serii Street Fighter.

Charakterystyka[]

Wygląd[]

Budowę ma normalnego człowieka, który regularnie trenuje, z wyjątkiem jego brzucha i talii, które są wychudzone. Jego ręce są niezwykłe, mogą zmieniać długość i giętkość. Dhalsim wykorzystuje to, aby mieć przewagę nad swoimi przeciwnikami w trakcie walk. Nosi żółte bandaże jako spodenki, które są także wokół talii i na rękach. Ma na głowie trzy czerwone pasy zdobiące głowę, kolczyki, bransoletki metalowe na nadgarstkach, a na szyi trzy trupie czaszki.

Osobowość[]

Dhalsim spędził lata na medytacji i jako taki jest opanowany i stoicki przez większość czasu w serii. Jest pacyfistą i bardzo nie lubi posuwać się do przemocy. Jedynymi rzeczami, które mogą doprowadzić Dhalsima do przemocy, jest życie innych, zagrożonych przez jego działania. Dhalsim ma żonę o imieniu Sally i syna Dattę, których bardzo kocha. Dhalsim zawsze czuł się odpowiedzialny za swoją wioskę, a odkąd wygrał, stabilność stała się czymś w rodzaju regionalnego wzoru.

Advertisement