FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!
Do szablonu +18
Uwaga!
Gdzie jest Francis?

—Deadpool

Wade Wilson znany bardziej jako Deadpool jest głównym bohaterem filmów Deadpool i Deadpool 2. Jest także bohaterem drugoplanowym w filmie X-Men: Geneza Wolverine.

W jego rolę wcielił się Ryan Reynolds, który zagrał także Zieloną Latarnię, Pikachu, Van Wildera, Hannibala Kinga.

Biografia

X-Men: Geneza Wolverine

Deadpool

Deadpool 2

Osobowość

Deadpool jest inteligentny, z dobrym sercem, bohaterski, altruistyczny, ironiczny, przebiegły i zdeterminowany. Naprawdę troszczy się o ludzi, na których mu zależy, zwłaszcza o swoją dziewczynę Vanessę i Russella, mimo tego, że był trochę skorbutyczny, zanim został bohaterem i uległ mutacji. Zostawił też Vanessę, aby znaleźć lek na raka, który rozprzestrzenił się na całym jego ciele, bardziej dbając o jakość jego związku z Vanessą niż o przywrócenie dawnego wyglądu. Kiedy Vanessa zaakceptowała jego nową formę, oboje całkowicie się pogodzili ze sobą i wrócili do siebie.

Deadpool nie lubi i próbuje unikać płacenia za wszystko, ponieważ porzucił rachunek za usługi taksówkowe Dopindera i nie wydawał się nawet płacić za pizzę, którą dostarczył mu Jeremy.

Deadpool lubi też rozmawiać o popkulturze, zwłaszcza o filmach i znanych celebrytach.

Ciekawostki

  • W filmie X-Men: Geneza Wolverine nazywał się "Broń X".
  • Po premierze filmu wybuchł spór między Ryanem Reynoldsem a Timem Millerem o kierunku, w jaki powinna pójść kontynuacja. Reynolds był przeciwko Millerowi za to, że chciał, aby film był mroczniejszy i bardziej podobny do innych filmów z X-Men, a nie tak luźny i komediowy jak pierwszy. Miller bronił kontynuacji potrzebując innego podejścia. Miller całkowicie zrezygnował, aby uniknąć przymusowego usunięcia z filmu przez Reynoldsa, dlatego Miller zdecydował się na inne projekty, takie jak negocjacje z Jamesem Cameronem w sprawie Terminatora 6.
  • Według Cable'a, w przyszłości Deadpool nie żyje, jednak po tym, jak Cable uratował Deadpoola w obecnej linii czasu, pozostaje przy życiu.
  • Oba filmy o Deadpoolu stały się 2 najlepiej zarabiającymi filmami z X-Men, a pod względem globalnych przychodów - najlepiej zarabiającymi filmami z kategorią R.

Linki Zewnętrzne