Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Marioptds.png
Uwaga!

Dawn, znana też jako Dziecko Księżyca, jest postacią z serii Totalna Porażka. Wystąpiła jako uczestniczka w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, czwartym sezonie serialu.

Chociaż niektórzy fani serialu twierdzą, że Dawn wróci w pierwszej połowie piątego sezonu Totalnej Porażki, Plejadzie Gwiazd, niestety nie pojawiła się w tym sezonie w żadnej roli, ani w formie zawodniczki, ani w formie cameo. W ogóle nie pojawia się również w drugiej połowie piątego sezonu Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew.

Osobowość

Dawn to tajemnicza miłośniczka przyrody, która chce przeznaczyć pieniądze z nagrody, aby pomóc Matce Ziemi. Potrafi porozumiewać się ze wszystkimi gatunkami zwierząt, zmutowanymi lub nie, które bardzo ją lubią. Często jest widziana, jak medytuje i czyta swoje fusy prawdopodobnie każdego ranka. Dawn jest również dobrze znana ze zdolności odczytywania aur innych ludzi. W rzeczywistości jej pierwszy wers w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy mówi B, że jego aura jest „wyjątkowo fioletowo-zielona”, ale pasowała do niego. Prawdopodobnie dzięki tej umiejętności stała się pierwszą z zaledwie dwóch osób, które odkryły zaburzenie Mike'a bez konieczności mówienia o tym.

Dawn wykazuje również oznaki posiadania innych nadprzyrodzonych mocy. W odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, Chris wysadził w powietrze łódź, na której była ona i inni nowi zawodnicy, zmuszając ich do wejścia do wody. Nie tylko przybyła pierwsza na plażę, ale była też zupełnie sucha, co wprawiło Jo w zakłopotanie. Dawn twierdzi, że potrafi przewidywać przyszłość ludzi, co okazuje się prawdą w dalszej części sezonu. W końcu przepowiada niefortunny los innego zawodnika. Poza swoimi niekonwencjonalnymi cechami, Dawn wydaje się być życzliwa i bardzo pomocna, chociaż dla innych wydaje się przerażająca.

Ciekawostki

  • Dawn jest jedyną zawodniczką w serii, która ma nadprzyrodzone moce.
    • Wydaje się, że ma zdolność komunikowania się ze zwierzętami.
    • Udało jej się dotrzeć do brzegu z łodzi, daleko przed wszystkimi innymi, i wcale nie zmoknąć w odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze!.
      • W tym samym odcinku Dawn zdawała się lewitować do mety.
    • Przez cały czwarty sezon czyta niektóre aury obozowiczów.
      • Obecnie czytała aury B, Zoey, Dakoty, Mike'a, Lightninga, Scotta i Bricka.
  • Dawn jest pierwszą zawodniczką i pierwszą kobietą z nowej obsady, która postawiła stopę na wyspie.
    • Przypadkowo Beth była także najniższą kobietą ze starej obsady, pierwszą zawodniczką i pierwszą kobietą w klasyfikacji generalnej, która postawiła stopę na Obozie Wawanakwa.
  • Wyglądem Dawn przypomina Lunę Lovegood z Harry'ego Pottera.
  • Dawn jest jedyną pierwotną członkinią Toksycznych Szczurów, która nie łysieje.
  • Dawn, Gwen, Lindsay i Izzy to jedyne uczestniczki, które noszą spódnicę.
Advertisement