Bohaterowie Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!

Zobacz inne pojęcia – Daredevil

Czasami wydaje mi się, że więcej osiągam pięściami niż moją kancelarią. Czasami mnie to nie obchodzi. Wiem tylko, że tej nocy w Kitchen's jest cicho.

—Daredevil

Już jakiś czas spacerowałem. Może tygodnie. Zawsze na południe, południowy zachód, orientując się słońcem na mojej twarzy. Pojechałem autobusem tak długo, jak tylko mogłem. Hałas, smród - za dużo. Ale tutaj, na pustkowiach, nie ma nic. To jest to, czego potrzebuję. Nic. Nic, tylko szum wiatru w igłowej trawie i niekończące się hipnotyczne stąpanie obcasów po zakurzonym asfalcie. Nie ma się czego bać. Nie myślę o tym, od czego odchodzę. W ogóle o niczym nie myślę. Po prostu chodzę.

—Daredevil

Matthew Michael „Matt” Murdock, znany również jako Daredevil, jest superbohaterem z uniwersum Marvela, który został oślepiony w wypadku, który obdarzył go również rodzajem radaru, który wzmocnił wszystkie jego zmysły w większym stopniu niż normalny człowiek. Po śmierci ojca staje się superbohaterem w kostiumie, a także prawnikiem. Jego praca jako obrońcy miasta przyniosła mu tytuł Człowieka bez strachu i stał się arcywrogiem Kingpina, Bullseye'a i Hand.

Został on stworzony przez Stana Lee i Billa Everetta.

Advertisement