Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Dzień Dobry.

—Czesio

Czesio jest jednym z czterech głównych postaci serialu animowanego dla dorosłych Włatcy Móch.

Biografia

Śmierć 

O śmierci Czesia wiadomo jedynie z oficjalnej strony serialu i z wypowiedzi reżysera: Czesio umarł, ponieważ zebrały się w nim wszystkie wady rozwojowe i genetyczne. Dopiero po śmierci mógł poczuć się bezpiecznie. Ma dziurę w głowie, ponieważ uderzył nią w lastryko.

Czasy współczesne 

Czesio mieszka na cmentarzu razem z Misiem Przekliniakiem, Marcelem i Pułkownikiem, którzy często pomagają Czesiowi. W kaplicy Czesio trzyma wujka Alfreda - manekina, który był kiedyś pomocą naukową w szkole. Na cmentarzu mieszkał też zombie młodego Fryderyka Chopina, który został zabrany przez służby państwowe. Czesio chodzi do klasy 2b, do szkoły podstawowej im. Batalionu Zośka. Jak dorośnie, chce zostać chórzystą, śpiewającym gorzkie żale, czyli w rozumieniu Czesia ogół tradycyjnych pieśni kościelnych, szczególnie smutnych. W odcinku Krecha Rzycia jak Czesio założył nowy zegarek Maślany to nie było czuć pulsu.

Charakterystyka

Wygląd

Czesio jest zombie o zielonej karnacji. Ma krótką grzywkę, dziurę w głowie z której wystaje mózg, nie ma skóry i mięśni na lewej nodze. Ubiera się w stary sweter (można się tego dowiedzieć, gdy powiększy się jego obraz), krótkie spodnie i buty. Sporadycznie odpadają mu różne części ciała.

Osobowość

Czesio jest bardzo wrażliwy i niesamowicie uprzejmy. Uwielbia muchy. Potrafi je oswoić i nadaje im imiona. Ma wiele wad fizycznych, psychicznych i genetycznych, jest między innymi opóźniony w rozwoju, ma dysleksję i wadę kręgosłupa (garbi się). Czasem wykazuje się ogromną siłą. Potrafi też zjeść kilkukrotnie razy więcej niż normalne dzieci. Ma 70 IQ.

Ciekawostki

Advertisement