FANDOM

Felicia Hardy znana też jako Czarny Kot jest antybohaterką w uniwersum Marvela. Czasami działa ona jako obiekt uczuć u Spider-Mana.

Osobowość

Felicia Hardy jest miła i szczera, a także jest zawsze w nastroju do zabawy.

Felicia wykorzystuje swoje niesamowite zdolności w wielu złodziejskich akcjach, by ukraść różne towary i biżuterię, ponieważ uwielbia mieć dreszczyk emocji podczas danej akcji. Kiedy poznała Spider-Mana, początkowo była przeciwko niemu, ponieważ powstrzymał ją przed osiągnięciem tego, czego pragnie, ale zakochała się w nim za jego odwagę i heroizm oraz poczucie sprawiedliwości.

Po dołączeniu do Spider-Mana, Felicia postanowiła, że ​​skończy z kradzieżą i będzie pracować jako partnerka i kochanka Spider-Mana.

Chociaż początkowo wszystko było w porządku, to po tym, jak dowiedziała się, że Spider-Manem jest Peter Parker, ciężko jej było to zaakceptować i poczuła, że ​​to nie w porządku, ponieważ uważała, że ​​zabiera to tajemnicę i podniecenie związane z byciem ze Spider-Manem. Mimo, że Peter nadal cierpiał, w końcu Felicia zaczęła go doceniać.

Po licznych bitwach i obronie ze strony Spider-Mana, w końcu uznała siebie za ciężar dla Petera i chciała pomóc, choć nie potrzebowała ochrony, udając się do Kingpina. Jednak przyniosło jej to wielkie, pechowe moce, które negatywnie wpłynęły na Spider-Mana, powodując jej smutek. Na szczęście Spider-Manowi udało się uwolnić te moce z pomocą Doktora Strange'a. Po tym wydarzeniu, stosunek Spider-Mana i Czarnego Kota do siebie pozostał napięty, ale ostatecznie się pogodzili.

Linki zewnętrzne