Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Nie jestem bohaterką. Jestem złodziejką. Urodzoną złodziejką. Wychowaną złodziejką. Umrę jako złodziejka.

—Czarny Kot.

...dziękuję, Spider--Peter-- jakkolwiek chcesz się nazywać. Za zdjęcie maski i przypomnienie mi... ...że nigdy nie jest za późno, żeby dowiedzieć się, kim naprawdę jesteś.

—Czarny Kot.

Felicia Hardy znana też jako Czarny Kot jest antybohaterką w uniwersum Marvela. Od czasu do czasu działa jako kochanka, wróg i sojuszniczka Spider-Mana. Jest zawodową kocią włamywaczką, która często wpada na Spider-Mana, ale czasami działa jako jego sojuszniczka w pewnych sytuacjach. Pomimo swojej nikczemnej strony Czarny Kot współpracowała z innymi superbohaterami, aby powstrzymywać poważne zagrożenia i superzłoczyńców.

Stworzyli ją Marv Wolfman i nieżyjący już Dave Cockrum, a zadebiutowała w The Amazing Spider-Man #194 w lipcu 1979 roku.

Osobowość

Felicia Hardy jest miła i szczera, a także jest zawsze w nastroju do zabawy.

Felicia wykorzystuje swoje niesamowite zdolności w wielu złodziejskich akcjach, by ukraść różne towary i biżuterię, ponieważ uwielbia mieć dreszczyk emocji podczas danej akcji. Kiedy poznała Spider-Mana, początkowo była przeciwko niemu, ponieważ powstrzymał ją przed osiągnięciem tego, czego pragnie, ale zakochała się w nim za jego odwagę i heroizm oraz poczucie sprawiedliwości.

Po dołączeniu do Spider-Mana, Felicia postanowiła, że ​​skończy z kradzieżą i będzie pracować jako partnerka i kochanka Spider-Mana.

Chociaż początkowo wszystko było w porządku, to po tym, jak dowiedziała się, że Spider-Manem jest Peter Parker, ciężko jej było to zaakceptować i poczuła, że ​​to nie w porządku, ponieważ uważała, że ​​zabiera to tajemnicę i podniecenie związane z byciem ze Spider-Manem. Mimo, że Peter nadal cierpiał, w końcu Felicia zaczęła go doceniać.

Po licznych bitwach i obronie ze strony Spider-Mana, w końcu uznała siebie za ciężar dla Petera i chciała pomóc, choć nie potrzebowała ochrony, udając się do Kingpina. Jednak przyniosło jej to wielkie, pechowe moce, które negatywnie wpłynęły na Spider-Mana, powodując jej smutek. Na szczęście Spider-Manowi udało się uwolnić te moce z pomocą Doktora Strange'a. Po tym wydarzeniu, stosunek Spider-Mana i Czarnego Kota do siebie pozostał napięty, ale ostatecznie się pogodzili.

Ciekawostki

  • Jest podobna do Kobiety-Kot z DC Comics:
    • Obie są nawróconymi łotrami.
    • Obie są zakochane w superbohaterach (Batman i Spider-Man).

Linki zewnętrzne

Advertisement