FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!
Jestem skurwysynem który ma serce. Podczas gdy ty...jesteś po prostu skurwysynem.

—Marvin do Rzeźnika

Marvin, znany bardziej jako Cycuś Glancuś - jest jedną z głównych postaci w serii Chłopaki i oryginalnym członkiem grupy.

Marvin opuścił drużynę bez powodu. Teraz ma dobrą pracę, w której robi różnicę w życiu krnąbrnych dzieci, i założył szczęśliwą rodzinę z miłością swojego życia, Monique. Ale Billy mówi mu, że nie może stoczyć wojny z Supkami bez niego. C.C zgadza się znów spróbować. Martwi się jednak, że ta walka narazi życie - szczególnie bliskich Marvina.

Biografia

Komiks

W serii komiksów Cycuś Glancuś jest oryginalnym członkiem The Boys i jedynym członkiem, który urodził się z Mieszanką V we krwi. Po śmierci ojca wstąpił do wojska i został mistrzem wagi ciężkiej. Podczas jego mistrzostw Marvin odkrył moce, które zostały mu przekazane dzięki Mieszance V - były to nadludzka siła, zwinność i wytrzymałość. Niedługo po tym, jak przypadkowo użył tych mocy, przez przypadek zabił człowieka, Billy podszedł do niego i ponownie dołączył do drużyny.

Kiedy Billy opracował plan wyeliminowania wszystkich nadludzi, Cycuś walczył z mężczyzną, próbując go powstrzymać. W końcu Rzeźnik zakończył walkę, wkładając granat do jego ust. Z powodu swojej mocy, przetrwał eksplozję, ale został poważnie ranny. Billy wykończył go, zakrywając mu usta i nos, dusząc go.