FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Caesar Anthonio Zeppeli jest przyjacielem Josepha Joestara i jednym z sojuszników, którzy pojawili się w mandze i anime JoJo's Bizarre Adventure Part II: Battle Tendency. Jest w gorącej wodzie kąpanym, ale skupionym młodym mężczyzną, mającym nadzieję, że jego przeznaczeniem jest pokonanie Pillar Menów.

Charakterystyka

Wygląd

Caesar A. Zeppeli jest młodym mężczyzną o muskularnej budowie i sportowych zaniedbanych włosach, którego charakterystycznymi cechami są dwie kolorowe plamy na obu policzkach (które są jego znamionami). Jest niezwykle przystojny, potrafiąc z łatwością poderwać większość kobiet, używając między innymi swojego dobrego wyglądu.

Cechą charakterystyczną Caesara jest jego długa cienka opaska ozdobiona rzędem trójkątnych mozaik i ozdobiona dwoma piórami po każdej stronie głowy.

Osobowość

Caesar Zeppeli jest człowiekiem w gorącej wodzie kąpanym, ale jednocześnie skupionym, poświęconym walce z Pillar Menami.

Gdy był młody, Caesar i jego rodzeństwo najwyraźniej zostali porzuceni przez ojca, przez co stał się gorzkim i wyjątkowo brutalnym przestępcą. Gdy jego ojciec uratował go przed pułapką Pillar Menów kosztem życia, Caesar zmienia swoją nienawiść w wielką dumę w swoim nazwisku.

Caesar zostaje wprowadzony do fabuły jako arogancki użytkownik Fali, który patrzy z góry na słabe zdolności Josepha Joestara i nie traci okazji, aby wyśmiać go i sprzeciwić się mu. Okazuje się jednak, że jest człowiekiem honorowym, dumnym ze swojej rodzinnej tradycji walki ze złem, a także chcącym pomścić śmierć swojego przyjaciela Marka, z rąk Pillar Menów. Kiedy Joseph okazuje się być również osobą honorową, ich związek znacznie się poprawia. Ogólnie rzecz biorąc, Caesar szanuje swoich starszych i przełożonych, a zwłaszcza swoją panią Lisę Lisę. Jeśli chodzi o rówieśników, podczas gdy on utrzymuje w najlepszym razie płytkie relacje z otaczającymi go ludźmi, kiedy naprawdę troszczy się o kogoś, jest to prawdziwa miłość, o czym najlepiej świadczy jego związek z Josephem (i wskazał to Messina).

Inną cechą charakterystyczną Caesara jest jego porywcza osobowość. Szybko przechodzi do walki, choć wie, że jest to szkodliwe. Z dumą ze swojego nazwiska, gdy Joseph powiedział mu, że go to nie obchodzi, Caesar uderzył go bez zastanowienia. Ta wada okazała się śmiertelna, gdy popełnił błąd, spiesząc się do samego legowiska Wamuu, a następnie próbując go wykończyć z bliska. Mając wielką determinację, Caesar kontynuował walkę, mimo że został śmiertelnie ranny, i tuż przed śmiercią wygłosił głośną pochwałę ludzkiego ducha. Mimo to Caesar jest jednak bardzo poważną osobą, gorliwie walczącą z Ludem Pillar Menów i denerwują go wybryki Josepha.

Caesar jest pełnoprawnym mężczyzną i ma zwyczaj flirtowania z pięknymi kobietami, kiedy tylko jest to możliwe, przywołując głęboko romantyczne gesty. Dzięki swojemu urokowi i charyzmie, a także własnym słowom, jest w stanie ukraść serca wielu kobiet, z minimalnymi interakcjami. Jedynym wyjątkiem od tego zabiegu jest Lisa Lisa, pomimo jej godnej uwagi urody; Jest instruktorką Fali dla Caesara, którą, jak twierdzi, szanuje tak samo jak własną matkę.