Do szablonu +18.png
Uwaga!
x30px Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Bohaterowie Wiki rozbudowując ją!

Kochają to błogie uczucie, jakie dają im supki. Jakaś pozłacana pizda sfrunie z nieba i uratuje sytuację, żebyś nie musiał sam tego robić. Ale gdybyś wiedział o połowie gówna, które robią...Demoniczne jak cholera.

—Billy do Hughiego

William „Billy” Rzeźnik - deuteragonista oraz finałowy antagonista w komiksowej serii Chłopaki. Pojawia się również jako protagonista w serialu o tym samym tytule z 2019 roku.

Jest byłym agentem CIA, który stał się brutalnym mścicielem, Billy jest tak samo czarujący, jak i przebiegły. Jest siłą natury, która potrafi przemówić niemal każdemu w dowolny sposób, zarówno poprzez uśmiech, jak i brutalną siłę - a czasem jedno i drugie. Jest pochłonięty przez jedną misję w życiu: zniszczenie superbohaterów. Ale ta osobista zemsta jest napędzana jego nienawiścią do jednego supera, w szczególności do Ojczynosława. Rzeźnik jest zdecydowany zemścić się na nim, bez względu na koszty. I nie pozwoli nikomu stanąć mu na drodze.

W serialu, w jego rolę wcielił się Karl Urban, który wcześniej zagrał Skurge'a, Sędzie Dredda, Doomguya, Éomera oraz Leonarda McCoya.

Biografia

Komiks

Początki

Billy Rzeźnik był bezwzględnym agentem CIA. Od czasu śmierci żony ma silną nienawiść do superbohaterów. Jeden z nich ją zgwałcił, a miesiące później płód rozerwał jej brzuch. Zaatakował Rzeźnika, pozostawiając trwałą bliznę na jego ramieniu poprzez laser. Nie mając innego wyboru, Billy pobił go na śmierć świecznikiem.

Z powodu tego okropnego wydarzenia Rzeźnik utworzył grupę o nazwie Chłopaki, aby kontrolować superbohaterów, szantażując ich lub pobijając. Do ich ostatniej formacji Rzeźnik zwerbował Tyci Hughiego po tym, jak jego dziewczyna zmarła przez obrażenia od Pośpiesznego.

Po rozwiązaniu Siódemki i śmierci Ojczynosława, Billy kontynuował zabijanie supków (w tym swoich przyjaciół, którzy zażyli Mieszankę V).

Kiedy jego kolega z drużyny Cycuś Glancuś dowiedział się o tym, walczył z nim, próbując go powstrzymać. Rzeźnik w końcu zakończył walkę, wkładając granat do jego ust. Z powodu swoich mocy, przeżył eksplozję, ale został poważnie ranny. Mężczyzna wykończył go, zakrywając mu usta i nos, dusząc go.

Potem Billy podłożył bombę w ich bazie. Kiedy Francuz oraz Niewiasta odkryli bombę było już za póżno, aby ją rozbroić, po czym bomba wybuchła zabijając ich obu.

Po zabiciu swoich przyjaciół Rzeżnik walczył ze swoim ostatnim ocalałym członkiem drużyny, Tycim Hughiem, na szczycie Empire State Building. Podczas walki spadli na niższą platformę; Rzeźnik złamał kark i został sparaliżowany upadkiem. Zamiast wylądować w więzieniu jako paraplegik, ten nakłonił Hughiego do wykończenia go, fałszywie twierdząc, że już zabił jego rodzinę. Rozwścieczony Hughie wbił mu metalowy kolec w klatkę piersiową, zabijając go.

Linki zewnętrzne