Bohaterowie Wiki
Advertisement
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Anita "Needy" Leśnicki to bohaterska uczennica liceum i główna bohaterka horroru Zabójcze ciało z 2009 roku.

Została zagrana przez Amandę Seyfried.

Biografia[]

Niepewna Anita „Needy” Lesnicki i popularna flagowa dziewczyna Jennifer Check są najlepszymi przyjaciółkami od dzieciństwa, mimo że niewiele mają ze sobą wspólnego. Pewnej nocy Jennifer zabiera Needy do lokalnego baru, aby wziąć udział w koncercie zespołu indie rockowego Low Shoulder. Podejrzany ogień ogarnia bar, zabijając kilku widzów, a Jennifer zostaje zabrana przez zespół pomimo prób powstrzymania jej przez Needy. Później tego samego wieczoru Jennifer, zakrwawiona, pojawia się w kuchni Needy i zaczyna jeść jedzenie z lodówki. Nie mogąc strawić materii, wymiotuje smugą czarnego płynu, a następnie odchodzi w pośpiechu, gdy Needy woła za nią.

Następnego ranka w szkole Jennifer czuje się dobrze i lekceważy obawy Needy. Podczas gdy małe miasteczko jest spustoszone licznymi ofiarami śmiertelnymi spowodowanymi przez pożar, Jennifer uwodzi szkolnego kapitana piłki nożnej, a następnie atakuje go nagiego w lesie, gdzie później odnajduje jego zakrwawione zwłoki. Zespół zyskuje popularność dzięki plotkom o bohaterstwie podczas pożaru.

Miesiąc później Jennifer zaczyna wyglądać blado i przyjmuje zaproszenie od szkolnego emo Colina, tylko po to, by brutalnie go zabić tej nocy. Needy i jej chłopak Chip uprawiają seks. Needy wyczuwa, że ​​stało się coś strasznego. Wychodzi w panice i prawie wpada na Jennifer, zakrwawioną. Pędzi do domu i znajduje Jennifer w jej sypialni całując się z nią i wkrótce wyjaśnia, co wydarzyło się po pożarze: Niskie Ramię zabrało ją do lasu i złożyło szatanowi jako dziewiczą ofiarę w zamian za sławę i fortunę. Jednak choć poświęcenie i chciwa wymiana zakończyły się sukcesem, Jennifer nie była dziewicą, a kiedy główny wokalista Nikołaj ją zamordował, demoniczny duch przejął jej ciało.

Następnego dnia w szkole, gdy miasto jest oszołomione śmiercią Colina, Needy udaje się do sekcji okultystycznej biblioteki szkolnej i domyśla się, że Jennifer jest sukkubem; jest najsłabsza, gdy jest głodna i musi jeść mięso, aby utrzymać swoje życie i wygląd. Needy opowiada Chipowi o swoich odkryciach i ostrzega go, by nie brał udziału w tańcu. On jej nie wierzy, a ona zrywa z nim, aby go chronić.

Chip idzie na tańce, mając nadzieję na spotkanie z Needy, ale zostaje zatrzymany przez Jennifer, która uwodzi go i zabiera do opuszczonego domku przy basenie. Needy przybywa tam i znajduje Jennifer karmiącą Chipa. Needy próbuje utopić Jennifer, a potem pomaga Chipowi wydostać się z basenu. Jennifer, unosząca się w powietrzu, atakuje Needy, ale później zostaje dźgnięta przez Chipa skimmerem do basenu. Jennifer ucieka, a Needy patrzy na śmierć swojego chłopaka.

Needy idzie do domu Jennifer, wchodzi przez okno i atakuje ją nożem do kartonu. Wbijając ją w serce, zabija ją. Wchodzi matka Jennifer i znajduje Needy z nożem do kartonu na ciele jej córki. Wkrótce potem Needy trafia do azylu. Gdy została ugryziona przez Jennifer, uzyskała niektóre z nadprzyrodzonych zdolności Jennifer. Nastawiona na zemstę, ucieka z obiektu i jedzie autostopem do hotelu, w którym przebywa Low Shoulder; udaje się do ich pokoju i zabija ich wszystkich. Nie wiadomo, co dzieje się z Needy.

Advertisement