Bohaterowie Wiki
Advertisement
Bohaterowie Wiki

Jeśli jesteś dla mnie miły, musisz być też miły dla Naniki!! Jeśli chcesz mnie chronić, musisz też chronić Nanikę!! Ale jeśli chcesz być złośliwy dla Naniki, znienawidzę cię!!!

—Alluka do Killuy.

Alluka Zoldyck jest jedną z postaci w mandze i anime Hunter x Hunter. Jest drugim najmłodszym dzieckiem Silvy i Kikyo Zoldycków. W nieznanych okolicznościach została opętana przez tajemniczą istotę z Czarnego Lądu, którą jej rodzina nazwała Naniką.

W japońskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Maaya Uchida, a w wersji angielskiej Xanthe Huynh.

Charakterystyka

Wygląd

Alluka ma długie czarne włosy, niebieskie oczy i bladą cerę. Nosi tradycyjne stroje japońskiej kapłanki, z butami i opaską na głowę ozdobioną emocjonalnymi, kreskówkowymi twarzami. Jej twarz otaczają dwa kosmyki włosów, każdy spięty czterema opaskami ozdobionymi tymi samymi rysunkowymi twarzami co na głównej opasce.

Jako młodsza Alluka miała rozczochrane włosy do ramion i nosiła spodnie.

Osobowość

Przed formalnym przedstawieniem Alluki Silva nazywa ją mrocznym i niekontrolowanym dzieckiem. Twierdzi, że Alluka nie ma duszy ze względu na okoliczności jej narodzin i nie może odczuwać emocji.

Jednak po ponownym zjednaniu się ze swoim najbliższym bratem Killuą, Alluka wykazuje czułą, prostą i kochaną osobowość. Alluka jest zwykle bardzo szczęśliwa z powodu Killui i bardzo mu ufa, prawdopodobnie dlatego, że był jedynym, który okazywał jej współczucie.

Według Killuy, Alluka nazywa go „braciszkiem”, podczas gdy Nanika nazywa go tylko po imieniu.

Ciekawostki

  • Rozbieżności wokół płci Alluki i użycie przez nią kobiecych określeń mocno sugerują, że jest transpłciową dziewczyną.
  • W wersji anime z 2011 roku, Alluka pojawiła się jako jedna z sylwetek członków rodziny Zoldyck, wraz z bezimienną babcią, która jeszcze nie pojawiła się ani w mandze, ani w anime. Jako sylwetka Alluka trzyma rękę Killuy.
Advertisement