FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Albedo jest jedną z głównych postaci w mandze i anime Overlord.

Charakterystyka

Wygląd

Nieskazitelna piękność, Albedo to kobieta o lśniących, króczoczarnych włosach i twarzy bogini. Ma złote tęczówki i pionowo podzielone źrenice; na jej lewej i prawej skroni znajdują się dwa grube rogi sterczące krzywo, a na jej talii są czarne skrzydła.

Albedo nosi czystą białą suknię z jedwabistymi rękawiczkami pokrywającymi jej smukłe dłonie i złoty naszyjnik w kształcie pajęczyny, który pokrywa jej ramiona i klatkę piersiową. W walce nosi imponującą czarną zbroję z pełnym uzbrojeniem i unikalnym hełmem, a także nosi ze sobą topór bojowy.

Osobowość

Jest niezwykle lojalna i zakochana, gdyż została tak zaprogramowana przez Ainza. Często wykazując obsesyjne tendencje w swoich sprawach. Zawsze walczy o sympatię Ainza, demonstrując wybuchy zazdrości, ilekroć wydaje się, że zbliża się do niego ktoś inny. Jednak pomimo tego stwierdza, że ​​jako Najwyższy Władca byłoby dziwaczne, gdyby wziął tylko jedną żonę, sugerując, że będzie zadowolona z tego, jeżeli weźmie on innych za żony, o ile byłaby tą, którą kochałby najbardziej.

Wśród wszystkich Strażników jest najbardziej głośna, jeśli chodzi o wyrażanie swoich opinii. Otwarcie potępia każde oświadczenie lub działanie uznane za niewłaściwe, dochodząc do punktu, w którym Ainz czasami uważa to za rozdrażnienie.

Jako Nadzorca Strażników Piętra jest bardzo zrównoważona. Albedo potrafi robić spokojne i dokładne wyroki, o których nawet Ainz czasami nie myśli. Przyjmuje rozkazy Ainza jako najwyższy priorytet i absolutne, karząc każdego, nawet Strażnika, który odważyłby się umniejszyć jego rozkazom. Podobnie jak wielu innych w Nazaricku, absolutnie nienawidzi ludzi i postrzega je jako gorszy gatunek.

Galeria

Linki zewnętrzne